|
Post by Huusari on Jan 5, 2014 15:05:50 GMT
Huusari ja Michael lomareissullaan Australiassa
- Voih! Katso nyt miten sulonen tuo poni on! Ja tuo tuolla! ihastelin hevosmarkkinoiden poneja. - Huusari! Meillä on kotona talli täynnä hevosia ja poneja ja sä haluut lisää! Onko meillä enää edes karsinoita vapaana? Michael naureskeli. - Ei se haittaa! vastasin samalla, kun silmäilin poneja. Niitä oli jos minkä värisiä, rotusia, kokoisia. Aivan ihana tuo poni tuolla ja tuolla. Hetkinen, mikäs poni tuolla on? Lähdin kävelemään lähemmäs ponia. - Huusari, minne matka? Onpa ihana poni! Michael katsoi samaan suuntaan, kuin minä. - Mennäänkö katsomaan lähempään? kysyin. - Mennään! kuului vastaus.
- Mitäköhän tilalaisenne tuumaavat tästä ideasta? - Kaupat tehty! - Hienoa idea! - Työstämällä ideaasi vielä hetken, siitä tulee mahtava! - Oh, yes! I help you! - Autan mielelläni sinua! - Meillä saa halutessaan shoppailla! - Voi kiitos! - Minulla olisi myynnissä tälläinen.. - Bebe! Valitettavasti meidän täytyy lähteä, jotta ehdimme ajoissa perille. - Anteeksi, minun täytyy mennä. Mieheni odottaa minua. Lähetän sinulle asiasta emailia. - Ei se mitään! Nähdään!
- Sinulla taitaa poikia idean kanssa hyvin? - Voi kyllä! Sain niin paljon apua kasvattajilta!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2014 15:16:08 GMT
Omg, se on varmasti söpö!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 6:04:57 GMT
Et kuule pidä mua jännityksessä enää hetkeäkään, ilkeä pieni ihminen xD
|
|
|
Post by Huusari on Jan 6, 2014 12:08:03 GMT
Huusari ja Michael lomareissullaan Yhdysvaltaissa:
- Voi ompa söpö! Minkäs rotunen tämä onkaan? Onko se koulutettu? - Paljon pyydät siitä? - Tarjoan 5000v€! - Onko sillä ongelmia jalkojen kanssa? - Onko se terve? - Tarjoan 10 000v€! - 10 000v€ tarjottu! Onko muita tarjouksia? - 12 000v€! - 13 000v€! - 14 000v€! - 14 500v€!
- Ootsä nyt ihan varma tästä rouva? tumma mies kysyi. - Voi kyllä! Olen varma, etten kadu tätä ostosta! vastasin miehelleni iloisesti. - Huusari, mä en sitten välttämättä ehdi auttamaan tämän kanssa. Anteeksi, Michael vastasi. - Ei se haittaa! Meillä on paljon apukäsiä!
- Bella! Arvaa mitä me on ostettu Michaelin kanssa! melkein huusin kännykkääni. - No? Bella vastasi naureskellen.
- Ostetaanko uusi ferrari? Pinkki sellainen? kysyin Michaelilta, kun olimme yhdellä ferrareistamme matkalla sopimusta kirjoittamaan. - Vai pinkki ferrari? Älä unta nää! Meille ei sellaisia osteta! Michael vastasi, ja koitti pitää pokkansa katsoessaan tiukasti tielleen. - No hei! Ajattele nytten vähän! Mieti, miten hienoa ois huristella kisoihin pinkillä ferrarilla! vastasin naureskellen takaisin.
|
|
|
Post by Minka on Jan 6, 2014 12:54:47 GMT
HUUSARI! Jos ostat vielä yhdenkin auton (vaikka pinkki on mun L-väri <3) nii mä muutan pois täältä tallilta!!!! >
|
|
|
Post by Huusari on Jan 6, 2014 15:08:22 GMT
HUUSARI! Jos ostat vielä yhdenkin auton (vaikka pinkki on mun L-väri <3) nii mä muutan pois täältä tallilta!!!! > Ei Michael anna ostaa mun pinkkiä ferraria, joten voit olla huoleti.
|
|
|
Post by Minka on Jan 6, 2014 15:25:52 GMT
Hyvä Siunatkaa Michaelia <3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 15:50:51 GMT
Nyt Minkaa harmittaa, kun Michael on jo varattu :DDDD Huusari ari näyttää mulle nyt sen heposen, eikö niin?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 15:54:22 GMT
Mä haluun vaaleensisinen mersun arvatkaa miks?
|
|
|
Post by Huusari on Jan 6, 2014 15:58:36 GMT
Nyt Minkaa harmittaa, kun Michael on jo varattu :DDDD Huusari ari näyttää mulle nyt sen heposen, eikö niin? Elä unta nää! Entä jos en näytäkkään? Michael on mun!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 15:58:48 GMT
Koska sä haluut lentää taivaaseen sun tulevan PUOLISON kans?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 15:59:19 GMT
Siis mimmi ^^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 16:01:57 GMT
Ei. Mä näin yks yö unta, et korjattiin MG:n kans autoo sitte se meni istuun vaaleensinisen mersun katolle ja alo hakkaan sitä vasaral. Se siitä korjaamisesta ♥
|
|
|
Post by Huusari on Jan 6, 2014 16:07:28 GMT
Ei. Mä näin yks yö unta, et korjattiin MG:n kans autoo sitte se meni istuun vaaleensinisen mersun katolle ja alo hakkaan sitä vasaral. Se siitä korjaamisesta ♥ Huutonaurua. :DDDDDDDDDDD Ps. Tän topiikin idea tais karata aika päiviä sitte. :DDDD
|
|
|
Post by Minka on Jan 6, 2014 18:03:20 GMT
|
|