|
Post by Ali on Dec 30, 2013 18:21:03 GMT
Alli tulee juuri talliin kun näkee Husaarin kävelevän puolijuoksua autolleen ja karauttavan sillä pois tallin pihasta. ''Mitä himputtia?''
|
|
|
Post by Huusari on Dec 30, 2013 18:24:09 GMT
Mustan kiiltävä ferrari kaahaa soratietä pitkin naapuri tilallemme. Itsekseen hymyillen nainen suuntaa päätalliin ja kutsuu koko tilan väen paikalle. - Je vous invite à la zone de cheval de châtaigne Lac personnes détenant tenue la fête du Nouvel An! Vous êtes les bienvenus! Le programme, par exemple, la conduite de nuit, si vous le souhaitez, vous pouvez prendre votre cheval en fonction de son propre. Ils peuvent être hébergés dans des garages Hamilton Bravo. J'espère sincèrement que vous pouvez et que vous aimez!..
- Jes! Onnistuin! Vielä kun muutkin suunnitelmat onnistuisivat! nainen nauraa autossaan ja lähtee ajamaan kauppaa kohden, katsoen samalla ostoslistaansa.
|
|
|
Post by Minka on Dec 30, 2013 21:59:56 GMT
// Vai että oikeen ferrari // Minka suuntaa maneesille päin aikomuksenaan parantaa hänen ja Susun suhdetta maastakäsittelyllä. // Joo Huusari, järjestä vaan joku uudenvuoden tapahtuma jossa mennää ridaa/ajaa yöllä
|
|
|
Post by Huusari on Dec 30, 2013 22:40:10 GMT
// Oli kieltämättä aivan pakko. :DDD // Statut de Horse Lake du peuple! Je vous invite à notre ferme partie de nouvelle année ! Le parti vient de chataignes de tallimme voisins de dans les gens l' ESPACE , ainsi que le mien et les parents de Bella , Michael et que les parents de Kristian ! Chaudement bienvenue Randonnée reçoit alors avoir votre infirmière ou votre propre privé , comme il le souhaite Hevosjärven tilan väki! Kutsun teidät tilamme uuden vuoden juhliin! Juhliin on tulossa naapuritallimme Chataignes dans l' espace väki, sekä minun ja Bellan vanhemmat, että Michaelin ja Kristianin vanhemmat! Lämpimästi tervetuloa! Vaellukselle saapi sitten ottaa oman hoitsunsa tai oman yksityisensä, miten haluaa! // Toteutettu! //
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2013 0:22:01 GMT
Ettei vaan Bellalla sitte Porche tai Bentley :'D
|
|
|
Post by Minka on Dec 31, 2013 22:55:47 GMT
Niinpä Michaelin tyyliä voisi olla tulenpunainen porsche, ainakin minun kuvitelmissani
|
|
|
Post by Huusari on Dec 31, 2013 23:35:22 GMT
Ettei vaan Bellalla sitte Porche tai Bentley :'D Bellan ja Kristianin autotallista löytyy muunmuassa: lamborghini gallardo spyder ( valkoinen avoauto ), lamborghini aventador lp700-4 ( musta ), lamborghini reventon ( harmaa ), lamborghini urus ( ostetaan heti kun myyntiin tulee ), ferrari 430 scuderia, hondan katumaasturi, polkupyöriä, onki, ongenkoukkuja, matoja, virveli, syöttejä, kalaverkkoja, romuja, hattarakone, vanha kynttilänjalka, jouluvalot, kori, vanhoja vaatteita, valokuvia, kirstu ( täynnä Bellan nuoruusvuosien muistoja. ), margarethan vanhoja tavaroita, Kristianin nuoruusvuosien muistoja, työkaluja, new holland t9, nukke, nuken tavaroita ( mm. rattaat, tuttipullo ), junarata, kattila, kattilan kansi, kauha, rikkinäinen kaulin ( Bella kajautti kerran Kristiania, kun tämä ei kuunnellut, Kristianille ei käynyt mitään ), kirjoja, rikkinäisiä vaatteita, rojuläjä, hevoskirjoja, paljon muistoja, grilli. Huusarin ja Michaelin autotallista löytyy muunmuassa: lamborghini gallardo spyder ( keltanen avoauto ), lamborghini sesto elemento ( musta ), lamborghini veneno ( hopea ), lamborghini urus ( ostetaan heti kun myyntiin tulee ), ferrari 458 black, ferrari 458 spider, polkupyöriä, romuja, virveli, kori, onki, ongenkoukkuja, syöttejä, matoja, polkupyörän runko, työkaluja, vasara, Elisabethin tavaroita, Michaelin ja Huusarin nuoruusvuosien muistoja, peltipurkkeja, avaimia, katkennut ongenvapa, nauloja, isot työtilat autojen korjaamiseen, työkaluja, Huusarin puutarhatavaroita ( joita hän ei ikinä käytä ), ruukkukasveja, lattiaharja, keppihevosia, leikkitraktoreita, kehto, hevoskirjoja, kirjoja ( Huusari luki pienempänä mielettömästi ), järetön junarata ( Michael rakensi vuosia sitä pienempänä), rikkinäisiä leikkihelikoptereita, puutarhatonttu, muistoja, paljon muistoja.
|
|
|
Post by Huusari on Dec 31, 2013 23:37:17 GMT
Niinpä Michaelin tyyliä voisi olla tulenpunainen porsche, ainakin minun kuvitelmissani Löytyy meiltä sellanenkin. porsche cajun ( punainen, juurikin tulenpunainen ). :DD
|
|
|
Post by Minka on Dec 31, 2013 23:50:06 GMT
Kuka tarvitsee KUUSI autoa!!?? Ostakaa nyt vielä seitsemäskin niin jokaiselle viikonpäivälle oma auto Maanantaina voi ajaa mustalla (maanantai on *sensuroitu* päivä), tiistaina harmaalla, perjantaina keltaisella (valoisa viikonloppu <3) jne.
|
|
|
Post by Minka on Dec 31, 2013 23:51:45 GMT
|
|
|
Post by Huusari on Jan 1, 2014 0:10:08 GMT
Kuka tarvitsee KUUSI autoa!!?? Ostakaa nyt vielä seitsemäskin niin jokaiselle viikonpäivälle oma auto Maanantaina voi ajaa mustalla (maanantai on *sensuroitu* päivä), tiistaina harmaalla, perjantaina keltaisella (valoisa viikonloppu <3) jne. Michael tykkää ostaa autoja. :DD Mä en oo yhtään yllyttänyt, tai mitään. Oon syytön! Mä haluaisin sitä paitsi pinkin auton, muttako Michael ei suostu ostaan mulle sellasta. Sillä ei muka kehtaa ajaa! Semmonen pinkki ferrari, ai että sillä ois kiva päästellä menemään! Löytyy meiltä vissiin pari aston martiniakin. En oo varma. :DD On niitä vissiin yli seitsemän autoa.
|
|
|
Post by Huusari on Jan 1, 2014 0:14:17 GMT
Mä naureskelen ittkseni täällä ääneen tuolle. Bella ei kahtonu hyvällä, kun laitoin sen tuonne. :DD Bella höpötti jostain puutarhatontusta ja aluksi Kristian kuunteli, tai ainakin oli kuuntelevinaan. Kun Bella sitten kysyi Kristianilta jotain, Kristian tokas vaa, et " Mitä? En mä oo kuunnellu. ". Siitä hyvästä Bella sai aihetta kolauttaa Kristiania kaulimella. Me oltiin just juomassa Michaelin kanssa kello viiden teetä. Bellan ansiosta mun teet lensi uuden läppärin näytölle. Michael ei oikein tykännyt siitä ja mä pääsinkin sitten juoksemaan karkuun sitä. Ollaan naurettu näin jälkikäteen makeasti nuille muistoille.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2014 9:39:17 GMT
Okei, ja nyt herätin koko talon. Kiitos ton Huusarin autotallilistan. Onko Michael joku sun irl-poitsu, kun sä sitä niin paljon rakastat? (:
|
|
|
Post by Minka on Jan 1, 2014 10:05:18 GMT
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2014 13:00:16 GMT
Onko se sun poikaystävä ? ))) ♥
|